reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radoslava Mihalovičová

Radoslava Mihalovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zdravie! Ale aj to psychické.

Radoslava Mihalovičová

Zdravie! Ale aj to psychické.

V poslednom období sa na nás z rádia, televízie a časopisov valia poznatky, výskumy, rozhovory o duševnom zdraví, o psychických poruchách, diagnózach z oblasti psychiatrie

  • 17. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Tak to už je fakt sila.

Radoslava Mihalovičová

Tak to už je fakt sila.

V piatok som sa vybrala ( ja Bratislavská "čajočka" ) do mesta za kamarátkou na stretnutie. Mala som v úmysle sa pekne zabaviť posedieť, porozprávať sa.

  • 3. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 48
Divný svet.

Radoslava Mihalovičová

Divný svet.

Všimla som si na diskusiách k určitým životným príbehom, kde ľudia prezentujú svoje smutné zážitky, či už z detstva, dospievania, alebo dospelosti že mnoho diskutujúcich ľudí nemá ani štipku empatickosti k ľuďom ktorý prezentujú svoje príbehy a bolesti, dá sa povedať, na verejnosti. Píšu na rôzne témy, premýšľajú uvažujú, dávajú pocity, udalosti a životné postoje sem na blog. Chcem reagovať na tie diskusie, kde iní ktorý sa ani neodvážia blogovať a písať, aké kritiky niekedy aj urážky. Netýka sa to samozrejme len mňa, mňa totiž nezaujíma čo si kto povie, ak je to obyčajný a vulgárny diskutujúci. Ale jedno jediné by ma dosť podstatne zaujímalo.

  • 29. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 10
Návšteva a podpora na psychiatrii

Radoslava Mihalovičová

Návšteva a podpora na psychiatrii

Pokračovanie mojej psychostory :-)

  • 28. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
DROGY

Radoslava Mihalovičová

DROGY

Drogové závislosti boli ešte donedávna v našej spoločnosti neznámym pojmom. Príčinou anonymity týchto sociálnych deviácií nebola ich zdanlivá neexistencia či nevedomosť o ich existencii, ale naivita verejnosti, úspešné utajovanie a propaganda, ako i nemožnosť ich masívneho prieniku a explózie na scénu spoločenského života vďaka vtedy existujúcemu politickému systému.

  • 25. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
Pokračovanie - psychiatria

Radoslava Mihalovičová

Pokračovanie - psychiatria

Takže prvý deň. Po vizite. Sedím si len tak na izbe a vyčkávam.

  • 25. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 5
Niekedy inokedy.

Radoslava Mihalovičová

Niekedy inokedy.

Takže aká bola prvá noc a prvé začiatky mojej psychiatrickej story?!

  • 23. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
NARUŠENIE

Radoslava Mihalovičová

NARUŠENIE

Tak toto je monológ z filmu Narušenie a myslím že to nepotrebuje absolútne žiadny komentár.

  • 15. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 819x
  • 3
Čo bolo predtým ( Môj plán a jeho uskutočnenie )

Radoslava Mihalovičová

Čo bolo predtým ( Môj plán a jeho uskutočnenie )

Sľúbila som, že napíšem o prvej noci strávenej na psychiatrii, ale predsa som sa len rozhodla napísať to, čo bolo pred tým než vo mne skrsol taký plán.

  • 13. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 212x
  • 8
Môj plán a jeho splnenie

Radoslava Mihalovičová

Môj plán a jeho splnenie

24.4. 2006, 22:30h Som vo Fakultnej nemocnici na psychiatrii, nemôžem volať mám slabú baterku, iba ti píšem, prídite zajtra ráno do 9:00hod.

  • 12. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 481x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu